Projek Bento: 17 April 2017

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t

Hujung minggu pun berlalu...terasa cepat betul waku berlalu. Hujung minggu digunakan utk persediaan sebelum pergi outstation seminggu.. Pagi tadi saya sempat buatkan nasi goreng ringkas je utk anak2. Saya sendiri pn bawak bekal sikit. Ayahnya puasa.


BENTO IBU


Nasi goreng cina..sikit je..xde selera mana nk makan..sbb nk kene tinggal anak2 4 mlm 5 hari. Keluar pg isnin jumaat mlm nnt kot baru balik


BENTO LUQMAN & SARAH

Anak2 bg bawak bekal byk sikit..
Nasi grg cina
Pisang
Jambu madu
Pear hijau..

Hari2 seterusnya saya sediakan roti2 je utk anak2 bawak bekal. Mama pengasuhnya mmg ada masak nasi suap anak2 ngasuh. Cuma saya suka kalau anak2 makan yg saya masak. Biasanya bento diorg mamanya suap dalam kul 10 pagi gitu..ptg diorg makan nasi mama masak..

Bekal roti/muffin/twiggies/cupcakes..dah siap tagging selasa- khamis, sng nnt ayahnya ambil masuk dalam beg terus


Bila notis macam kat bawah ni naikπŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡...maksudnya ibunya outstation la tu...


Untuk hari selasa-khamis xde la update tu bento2...sekian😒😒😒😒😒

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman di New Zealand part 1- Makanan

Empat musim di bumi New Zealand

Kisah King Midas