Projek Bento: 12 April 2017

Bismillahirahmannirahim..

Assalamualaikum w.b.t

Syukur kepada Allah S.W.T dapat lagi kita bernafas menghirup udara yang Allah kurniakan..So..apa projek bento saya hari ini? Pagi ni saya terpaksa keluar rumah awal, seawal jam 7.00 pg ( saya tau yg pergi kerja KL & lain2 lagi awal keluar dari rumah). Biasa saya keluar hantar anak ke rumah pengasuh jam 8 pagi dan terus ke ofis. Hari ini keluar awal sebab terpaksa meredah jln jam waktu pagi untuk bermesyuarat di KL. Apa-apa hal pun, saya sempat menyediakan bento...tapi portion saya sedikit saja..takot tido plk time mesyuarat nnt..hehe 💤💤💤💤💤💤.Jemput tengok gambar gambar di bawah ya 👀 👀 👀


BENTO AYAH


Nasi Goreng Udang  & Carrot 
(udang mmg dah siap buah kulit byk2dan simpan frozen utk buat rencah & cucur)
Telur dadar potong nipis2
nugget ayam Tempura Ramly
Ulam timun Jepun
Slices betik


BENTO IBU


Nasi Goreng Udang  & Carrot - sikit je..satu senduk je
(udang mmg dah siap buah kulit byk2dan simpan frozen utk buat rencah & cucur)
Telur dadar potong nipis2
nugget ayam Tempura Ramly, ibu punya lebih sikit 😉
Ulam timun Jepun
Slices betik & mangga water lily-manis🍉🍉🍉🍇🍇


BENTO LUQMAN & SARAH


Nasi Goreng Udang  & Carrot
(udang mmg dah siap buah kulit byk2dan simpan frozen utk buat rencah & cucur)
Telur dadar potong nipis2 bagi byk2 sikit utk kids
nugget ayam Tempura Ramly
Slices mangga water lily-manis🍉🍉🍉🍇🍇

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman di New Zealand part 1- Makanan

Empat musim di bumi New Zealand

Kisah King Midas