Berita gembira sebaik pulang ke Malaysia

Assalamualaikum w.b.t

Setelah sebulan lebih pulang ke Malaysia, berita yang ditunggu-tunggu akhirnya kunjung tiba. Apa dia yang dinanti-nanti sgt tu? Result exam la..hehe.

Kalau diikutkan, tanggal 28/2/2011, saya baru tamat pengajian. Tapi oleh kerana dissertation boleh disiapkn awl, maka, boleh la saya pulang awl ke Malaysia. Buat apa duduk sana lama2..rindu semua org di m'sia n semua makanan m'sia.


Dissertation



Berbalik kepada result exam, ini secara tak officialnya, saya telah diberitahu oleh dekan department melalui email beliau 2-3 hari lepas. Subject nya:

Completion of BSc(Hons) - Norzana


Kecut perut bila tgk subject n sender dia. Takut nak baca..hehe. Baca la jugak, nak tau result kan. Alhamdulillah...ada rezeki jugak untuk dapat result yg diidam2kn.

Janis Swan (Dean of Engineering department) memaklumkan:

"Norzana, your ENGG592 report has been marked and you have an overall grade of A. Well done The honours have been calculated and you will be awarded the BSc(Hons) with first class honours"

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah ats nikmat kurniaanMu ya Allah. Ijazah Sarjana Muda Sains (Bioteknologi) dgn Kepujian Kelas Pertama. Ya Allah anugerahilah aku ilmu yang berguna yang dapat membimbingku ke jalan yang diredhai-Mu

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman di New Zealand part 1- Makanan

Empat musim di bumi New Zealand

Kisah King Midas