Menghitung hari

Sedar x sedar, 2 Februari tiba lagi. Semoga dengan peningkatan umur diharap selari juga dengan peningkatan iman, ilmu dan amal =)



Selamat hari lahir!

Selamat hari lahir juga Abg Long!

Tersipu2 aku senyum bila Abg long sms "hepi bday adik, syggg adikk!" hehehe...masa tu dalam ofis, senyum kambing sorang2, mesti abg aku br lps subuh. Pukul 12 tghhari waktu NZ, dalam pukul 7 pg waktu m'sia. Haha. Aku pula baru tepon wish Abg long tadi, lps habis kerja. Kami punye tarikh lahir sama!


.
X sabar dah nk pegi makan dekat Indian restaurant tu..sempat lagi posing pelik2 depan rumah..hehe..

Kwn2 di ofis pun ramai yg wish, (kene wish tau..terpaksa agaknya) sbb aku dah bawak kek. 2 jenis lagi. kek pisang & kek coklat. hehehe... effort tu baking!. Bawak kek dulu sblm Pak cik Pete dekat tempat keje bawakan kek. Tahun lepas dia tanya aku nk carrot cake or chocolate cake. Aku jawab carrot cake. Last2 dia end up beli 2-2. Dapat 2 la kek on my b'day!. weeee~~~

Blk rumah, Diana n K. Zila treat for dinner dekat indian restaurant. Kekenyangan sampai nk tdo mlm ni ha. Thanks korang! korang best!


Lapar dah nunggu...hampir2 nak makan kertas. Order utk 4 org je padahal....hehhe.. org kebulur da..mmg mcm tu!



Thanks to my dearest housemate: Diana, K.Zila, and Emma for making my day! Semoga ukhuwafillah kita semakin teguh & may we live peacefully =) InsyaAllah

Comments

Anonymous said…
no worries sis. :) happy bufday again

Popular posts from this blog

Pengalaman di New Zealand part 1- Makanan

Empat musim di bumi New Zealand

Kisah King Midas